info
pprofile-image

Barbora Kozelková

Lektorka a trenérka v oblasti komunikace a prodeje

„Training is expensive. Books are expensive. All learning is expensive. Beeing stupid is still much more expensive.“ (Larry Winget)

Od roku 2000 se věnuji internímu tréninku ve firmách zaměřených na obchod a služby a souběžně realizuji také externí otevřené kurzy. Orientuji se na témata související s prodejními a komunikačními dovednostmi, řízením pracovních týmů a mým speciálním zaměřením je komunikace po telefonu.

Moje osobní motto:

„Pořádně se dívejte, dívejte se kolem sebe, tudy pojedete jen jednou.“ (indický taxikář)


Co mne přivedlo k mé práci?
K trenérské práci mne dovedl z části i předpoklad, že se vydám ve stopách svých rodičů - učitelů, ale především pak mé pracovní zkušenosti a vývoj. K práci trenéra a kouče tak považuji za zásadní jak vzdělávání se v oboru, rozšiřování profesního přehledu a kvalifikace, tak i chuť zajímat se o věci kolem a princip jejich fungování.

V oblasti formálního vzdělávání vycházím ze základů studia pedagogiky, které jsem později rozšířila o studium psychologie a sociologie.

V praxi stavím na osobní zkušenosti z prodeje, vedení týmu i práci v sociální sféře a v neposlední řadě na možnosti srovnání pohledu na rozvoj a vzdělávání lidí „zevnitř i zvenku“, z pozice interního zaměstnance i externího dodavatele.


Upřednostňuji řešení konkrétních situací před efektní náplní kurzu.
Co to znamená? Tréninky a kurzy, které realizuji, nejsou nikdy stejné. Vždy chci dopředu důkladně poznat potřebu a cíl, proč má kurz proběhnout a čeho má dosáhnout. To pro mne tedy znamená nejprve se důkladně domluvit s tím, kdo trénink objednává, a následně vytvořit na tréninku především atmosféru vzájemného naslouchání a společné práce.


Hlavní témata, kterým se v tréninku soft skills věnuji:

  • prodejní dovednosti – jak zaujmout a dostat se na jednání, jak budovat důvěru a vztah s klienty;
  • telefonování – prodej, péče, servis, vymáhání; jak komunikovat po telefonu se zákazníky a jak telefon využít k dalšímu budování vztahu firmy s klientem;
  • callcentra – školení operátorů (blíže viz Telefonování), kurzy pro manažery týmů v callcentru (manažerské dovednosti, rozvojové aktivity, řízení výkonnosti týmu i jednotlivce);
  • komunikace obecněji – vztahy na pracovišti, komunikace a výměna informací s nadřízenými, podřízenými a dalšími útvary, základy typologie.


Nabídka kurzů na 1. VOX

Síla profilu

star_full star_full star_full star_full star_empty

Zaměření profesionála

  • Komunikační a prezentační dovednosti
  • Obchod a prodejní dovednosti
  • Personalistika a osobnostní rozvoj

Obory

  • Personalistika a HR
  • Vzdělávání a školství
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace