info
pprofile-image

Radek Černý

Konzultant, poradce a trenér v oblasti obchodních dovedností a vedení lidí

Mým hlavním zaměřením je oblast prodeje – jeho řízení a rozvoj samotných obchodních dovednosti, vedení lidí a práce s interními trenéry (nastavení systému a samotný rozvoj). Při své práci se orientuji hlavně na výsledek a důraz kladu na aplikaci získaných znalostí a dovedností do každodenní praxe. Sám sebe považuji za praktika, který má rád změnu a snaží se věci posouvat dále.

Reference, Program Manažerská akademie

O mně

Vystudoval jsem andragogiku na Univerzitě Jana Amose Komenského. Svou profesní kariéru jsem započal ve společnosti Kabel Plus a.s., kde jsem zodpovídal za péči o zákazníky společnosti.

V letech 1997 – 2008 jsem pracoval ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., kde jsem na pozici Manažera rozvoje a vzdělávání obchodního úseku vedl tým interních trenérů a byl jsem zodpovědný za rozvoj zaměstnanců a externích partnerů společnosti v oblasti prodeje. Jako lektor jsem se věnoval rozvoji prodejních dovedností, leadershipu a řízení času a priorit, a to jak formou vedení rozvojových programů, tak koučování jednotlivců.

V následujících dvou letech jsem pracoval jako konzultant ve společnosti Mercuri International, kde jsem se zaměřoval na zvyšování výkonnosti v prodeji a mou hlavní zodpovědností byl segment ICT, finance a retail.

V letech 2010 – 2011 jsem působil v Generali Pojišťovně a.s. jako Manažer vzdělávání. Na uvedené pozici jsem zodpovídal za rozvoj obchodní služby a zaměstnanců celé společnosti.

Zkušenosti

  • Konzultační a poradenská činnost klientům za účelem zvýšení výkonnosti prodeje, rozvoje organizace a rozvoje pracovníků.
  • Získávání zákazníků a aktivní prodej konzultačních a poradenských služeb.
  • Příprava, tvorba a realizace rozvojových a tréninkových programů (prodej, řízení prodeje, leadership, trénink trenérů, koučování, manažerské dovednosti, řízení času a priorit, etiketa v obchodě).
  • Příprava a realizace analýz prodeje, řízení prodeje a procesů.
  • Nastavení systému rozvoje a vzdělávání pracovníků.
  • Samostatné vedení rozvojových projektů, Assessment/Development Center.
  • Tvorba a realizace marketingových projektů a kampaní.

S čím vám mohu pomoci?

Zlepšování prodejních výsledků a podpora při řízení firmy

  • audit a analýza prodejní organizace
  • nastavení/vyladění systémů řízení prodeje a jejich praktická aplikace na všech úrovních
  • společné nastavení, sledování a hodnocení klíčových aktivit ve vazbě na výsledky
  • plánování výsledků, aktivit a rozvoje prodejní organizace
  • spolupráce vždy na úrovni konkrétního života lidí a firmy

Key Account Management – jak efektivně využít potenciál vybraných klíčových zákazníků

  • analýza klíčového zákazníka
  • výběr a příprava vhodného přístupu
  • plán a jeho praktická aplikace

Prodej a prodejní styly

  • vedení prodejních rozhovorů
  • využití vhodného stylu v návaznosti na situaci u zákazníka
  • organizace a systém práce obchodníka
  • akvizice nových klientů

Vedení a řízení lidí

  • výběr a přijímání nových pracovníků, nástupní plány
  • nástroje vedení a řízení lidí
  • rozvoj a motivace jednotlivců a týmu
  • vedení rozhovorů (čtvrtletních, ročních, vytýkacích apod.)
  • ukončení pracovního poměru

Vyjednávání – jak dosáhnout požadovaného výsledku k oboustranné spokojenosti

  • příprava na vyjednávání a jeho struktura
  • použití různých stylů při vedení vyjednávání
  • dosažení dohody

Koučování (a nejenom koučování)

  • v terénu nebo „on the job“
  • koučování talentů
  • týmové koučování
  • koučování vyšších manažerů

Training the trainers – jak efektivně využívat interní zdroje pro rozvoj zaměstnanců

  • identifikace rozvojových potřeb a tvorba vzdělávacího/tréninkového programu
  • prezentační dovednosti, práce s různými typy posluchačů a zvládání obtížných situací
  • nastavení systému interního vzdělávání (motivace interních trenérů, jejich ohodnocení, zařazení v rámci organizace apod.)

Etiketa v prodeji – umění chování se a vystupování v typických situacích při prodeji a ve společnosti, aneb to, co dnes lidem často chybí

 

Přečtěte si články a další publikace profesionála

Videa pro manažery

Radek Černý v Management TV: Učím to, co sám denně aplikuji v praxi - 25.5.2015

Jeho hlavním zaměřením je oblast prodeje řízení a rozvoj samotných obchodních dovednosti, vedení lidí a práce s interními trenéry (nastavení systému… celý článek

Profil Radka Černého - konzultanta, poradce a trenéra v oblasti obchodních dovedností a vedení lidí - 18.5.2015

Jeho hlavním zaměřením je oblast prodeje řízení a rozvoj samotných obchodních dovednosti, vedení lidí a práce s interními trenéry (nastavení systému… celý článek

Články pro obchod a marketing

Jak získat nového zákazníka (3/3) - 27.5.2015

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi. Třetí disciplínou, z níž se skládá získání nového… celý článek

Jak získat nového zákazníka (2/3) - 20.5.2015

Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové poddisciplíny: vhodně zacílit, umět se k zákazníkovi… celý článek

Jak získat nového zákazníka (1/3) - 13.5.2015

Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace. Současná tržní situace, kdy se zkracuje živostnost… celý článek

Síla profilu

star_full star_full star_full star_empty star_empty

Zaměření profesionála

  • Manažerské kurzy
  • Obchod a prodejní dovednosti
  • Personalistika a osobnostní rozvoj

Obory

  • Personalistika a HR
  • Prodej a obchod
  • Management
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace