info
pprofile-image

Mgr. Radek Havelka

jednatel, spolumajitel a manažer vzdělávací společnosti ICT Pro s.r.o.

Radek Havelka se po téměř 20 letech praxe v oboru IT služeb, HR Outsourcingu a především vzdělávání dospělých stará v současné době o komplexní chod vzdělávací společnosti ICT Pro z pozice jejího ředitele. Jeho dlouholeté zkušenosti, odborná erudice, široký záběr a entuziasmus mu umožňují pracovat jak v oblasti manažerské a obchodní, tak i v oblasti koncepční, metodické a lektorské. Je rovněž autorem řady studií a článků, nejen z oblasti vzdělávání.

Společnost ICT Pro zajišťuje svým klientům kompletní péči v oblasti realizace firemního vzdělávání a profesních certifikací. Portfolio těchto služeb zahrnuje jak širokou nabídku ICT kurzů a workshopů (Hard skills), tak i množství seminářů a školení měkkých dovedností neboli Soft skills. Cílem ICT Pro je nadále poskytovat zákazníkům a obchodním korporacím spolehlivé vzdělávací služby, aby jejich vedoucí pracovníci i řadoví zaměstnanci uměli vykonávat svoji práci efektivněji a efektněji.

ICT Pro vyniká v integraci interaktivních metod práce s posluchači, individuálním přístupu ke každému účastníkovi, výkladem obohaceným příklady z praxe, důrazem na vnitřní prožitek a maximálním zaměřením na praktická cvičení a okamžitou zpětnou vazbu.

Cílem školení ICT Pro je, aby pro účastníky představovala kvalitně a hodnotně strávený čas. Hlavní výhody jejich kurzů, workshopů a seminářů jsou patrné ve změnách postojů, názorů a mínění účastníků nejen v oblasti profesního růstu, ale také v životním přístupu jako takovém.

Školení ICT Pro nezůstávají bez odezvy. U účastníků dochází minimálně k zamyšlení a vyvolání potřeby sebereflexe.

ICT Pro se odlišuje od konkurence především svojí opravdovostí, otevřeností, přísnou orientací na zákazníka a profesionalitu, přátelským přístupem a hlavně nepředstíraným autentickým zájmem o růst a prosperitu svých klientů. ICT Pro usiluje především o dobré dlouhodobé vztahy s obchodními partnery i zákazníky.

Přečtěte si články a další publikace profesionála

Články z oboru HR

Cesta pravého vzdělavatele aneb kterak je důležité chápat a motivovat své publikum - 29.9.2016

Cesta pravého vzdělavatele, tedy někoho, kdo na sebe vzal poslání učit druhé, bývá cestou trnitou s občasnými oázami radosti, protkanými pocitem… celý článek

Jak drahé je vlastně pro firmu levné vzdělávání? - 14.9.2016

Investice do vzdělávání přináší nejvyšší úroky. Benjamin Franklin Vzdělávání je příliš drahé! Jak často slýcháme tuto větu. Příliš mnoho firem totiž… celý článek

Je kreativita zaměstnanců pro firmu motorem, nebo brzdou? (2/2) - 25.5.2016

V první části článku jste se mohli dovědět, že jste aktivní, samostatní a kreativní a že to může být velkým přínosem pro vaše okolí. Pokud to tedy… celý článek

Je kreativita zaměstnanců pro firmu motorem, nebo brzdou? (1/2) - 6.5.2016

Nároky na kvalifikaci nového zaměstnance se stále vyvíjejí. Zatímco v minulosti byly zaměřeny na vysokoškolský titul a znalost jazyků, dnes se… celý článek

Interaktivita ve vzdělávání - symbióza, nebo parazitismus? - 13.5.2015

Pověz mi a zapomenu, uč mě a možná si zapamatuji, zapoj mě a naučím se. Benjamin Franklin Současný svět vzdělávání se vehementně prezentuje jako… celý článek

Kvalitní lektor a jak ho poznat - 17.3.2015

Existuje celá řada studií a příruček rozdělující školitele na konkrétní typy dle rozličných kritérií, popisující mimo jiné i vlastnosti a kompetence… celý článek

Jak napsat hodnotící zprávu ze školení a vybrat si vzdělávacího partnera - 3.2.2014

Většina společností si uvědomuje, že kromě jejich unikátních technologií a know-how jsou hlavním zdrojem úspěchu především lidé, resp. jejich… celý článek

Jak vyzrát na specifikaci potřeb vzdělávání a vyhodnocení jeho výsledků? - 3.12.2013

Personalisté se musí stále více potýkat s optimalizací nákladů a zvyšováním efektivity vzdělávání. Proto je nezbytné nejen vzdělávání pečlivě… celý článek

Články pro manažery

Několik tipů pro dobrého autora zpravodaje aneb Jak vytvořit úspěšný newsletter (2/2) - 1.3.2016

Newsletter je definován jako písemná zpráva, vydávaná pravidelně, většinou obchodní společností, s cílem poskytnout informace lidem s určitým zájmem o… celý článek

Několik tipů pro dobrého autora zpravodaje aneb Jak vytvořit úspěšný newsletter (1/2) - 23.2.2016

Stejně jako Trepka velká napovídá svým jménem, že je nálevníkem tvarem připomínajícím botu, tak i výraz newsletter či zpravodaj nám naznačuje, že jde… celý článek

Ó, ládylí, ještě mám fůru času... - 14.4.2015

Kdy jste si naposled zazpívali tento song s Michalem Tučným opravdu od srdce? Nevzpomínáte si? Opakuje se ve vašem hlasovém repertoáru výmluva… celý článek

Jak ušetřit čas a přitom zůstat v obraze? - 10.2.2015

Dělání knih mnohých žádného konce není, a čísti mnoho jest zemdlení těla. Bible, Kazatel 12,12 Už ono prastaré varování mělo nás, lidstvo, přimět k… celý článek

I tučňák vydělává aneb Jak nám v ICT Pro Linux pomohl vybudovat profesionální tým zajišťující počítačové kurzy a školení IT - 3.12.2012

ICT Pro s.r.o. je společnost poskytující profesionální služby v oblasti informačních a komunikačních technologií. Hlavním cílem ICT Pro a jeho týmu… celý článek

Rozhovory

Samotné odborné znalosti už firmám nestačí. Měkké dovednosti jsou jim oporou

Radek Havelka se v oblasti informačně komunikačních technologií pohybuje již více než 17 let. Do ICT Pro nastoupil v roce 2012 na pozici manažera pro… celý článek

Síla profilu

star_full star_full star_full star_full star_half

Zaměření profesionála

  • Dodavatel IT systémů a technologií
  • Dodavatel poradenských služeb
  • Dodavatel vzdělávání
  • Pracovník v oblasti školství a vzdělávání

Obory

  • IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení
  • IS/IT: Správa systémů a HW
  • Management
  • Vzdělávání a školství
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace