info
pprofile-image

Tomáš Vejmělek

account manažer ve společnosti Empire Know-How Institute

Svět kolem vzdělávání je dynamický a velmi rozmanitý, vždyť vzdělávat se potřebují dneska všichni. Práce "accounta", který se o studenty stará, mi umožňuje vnímat potřeby různých profesí a různých osobností, a tím i lépe pomáhat našim klientům v jejich snažení, třeba se už konečně naučit tu vyjednávací angličtinu, aby obchody frčely lépe...

 

EMPIRE the Know-How Institute

Věříme, že jen vzdělávání, které je opravdovou zábavou, je efektivní a přináší rychle žádané výsledky.

Na tomto přesvědčení jsme založili celý systém výuky, od inovativní metodiky, přes systematický trénink lektorů až po spektrum doplňkových služeb.

NAŠI KLIENTI oceňují partnerský přístup, proaktivitu, časovou flexibilitu, jasně definovaný cíl vzdělávání a jedinečný styl výuky. Studenti jsou spokojeni, protože je hodiny baví, jsou dynamické a komunikační. HR manažer se může spolehnout, že všechno běží, jak má. Majitelé firem oceňují, že peníze jsou vynaloženy efektivně, vidí výsledky.

 

Firemní vzdělávání od Empire:

  • Jazykové vzdělávání pro ty, kteří jazyk potřebují ke své práci
  • Úderné jazykové tréninky s úzkým zaměřením pro konkrétní projekty
  • Kurzy jako benefit pro zaměstnance
  • Nadstandardní služby ve vzdělávání
  • Family days s kostkami Lego
  • Teambuildingy s kostkami Lego

 

Jazykové kurzy pro veřejnost a individuální klienty

  • kurzy pro dospělé a děti
  • nadstandarní služby pro individuální klienty

 

MY V EMPIRE vám umožníme dosahovat lepších výsledků ve vaší práci díky tomu, že vás rychle naučíme přirozeně používat cizí jazyk. Naučíte se zvládat přesně ty situace, které potřebujete.

 

kontakty:

vejmelek@empire-skola.cz

Přečtěte si články a další publikace profesionála

Vyhodnocování efektivity jazykové výuky - 28.6.2016

Každá výuka, aby byla efektivní, musí mít jasně stanovený dlouhodobý cíl a metody, jakým způsobem měřit, zda dochází k plnění stanoveného cíle. Ani… celý článek

Škola vybrána, co teď? aneb Co by měla jazyková škola udělat, než začne učit u klienta - 9.2.2016

V tomto článku bych chtěl čtenářům přiblížit a poradit, jaké vhodné procesy by měly být provedeny před začátkem výuky, na co by se zákazník měl ptát,… celý článek

(Ne)výhody rodilého mluvčího při výuce jazyků - 9.12.2015

Jako manažer péče odpovědný za vzdělávání se často setkávám s požadavkem klienta, aby výuka cizího jazyka probíhala výhradně s rodilým mluvčím. Zní to… celý článek

Síla profilu

star_full star_full star_full star_half star_empty

Zaměření profesionála

  • Dodavatel vzdělávání

Obory

  • Vzdělávání a školství
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace