info
pprofile-image

Radek Černý

Konzultant, poradce a trenér v oblasti obchodních dovedností a vedení lidí

Mým hlavním zaměřením je oblast prodeje – jeho řízení a rozvoj samotných obchodních dovednosti, vedení lidí a práce s interními trenéry (nastavení systému a samotný rozvoj). Při své práci se orientuji hlavně na výsledek a důraz kladu na aplikaci získaných znalostí a dovedností do každodenní praxe. Sám sebe považuji za praktika, který má rád změnu a snaží se věci posouvat dále.

Reference, Program Manažerská akademie

O mně

Vystudoval jsem andragogiku na Univerzitě Jana Amose Komenského. Svou profesní kariéru jsem započal ve společnosti Kabel Plus a.s., kde jsem zodpovídal za péči o zákazníky společnosti.

V letech 1997 – 2008 jsem pracoval ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., kde jsem na pozici Manažera rozvoje a vzdělávání obchodního úseku vedl tým interních trenérů a byl jsem zodpovědný za rozvoj zaměstnanců a externích partnerů společnosti v oblasti prodeje. Jako lektor jsem se věnoval rozvoji prodejních dovedností, leadershipu a řízení času a priorit, a to jak formou vedení rozvojových programů, tak koučování jednotlivců.

V následujících dvou letech jsem pracoval jako konzultant ve společnosti Mercuri International, kde jsem se zaměřoval na zvyšování výkonnosti v prodeji a mou hlavní zodpovědností byl segment ICT, finance a retail.

V letech 2010 – 2011 jsem působil v Generali Pojišťovně a.s. jako Manažer vzdělávání. Na uvedené pozici jsem zodpovídal za rozvoj obchodní služby a zaměstnanců celé společnosti.

Zkušenosti

  • Konzultační a poradenská činnost klientům za účelem zvýšení výkonnosti prodeje, rozvoje organizace a rozvoje pracovníků.
  • Získávání zákazníků a aktivní prodej konzultačních a poradenských služeb.
  • Příprava, tvorba a realizace rozvojových a tréninkových programů (prodej, řízení prodeje, leadership, trénink trenérů, koučování, manažerské dovednosti, řízení času a priorit, etiketa v obchodě).
  • Příprava a realizace analýz prodeje, řízení prodeje a procesů.
  • Nastavení systému rozvoje a vzdělávání pracovníků.
  • Samostatné vedení rozvojových projektů, Assessment/Development Center.
  • Tvorba a realizace marketingových projektů a kampaní.

S čím vám mohu pomoci?

Zlepšování prodejních výsledků a podpora při řízení firmy

  • audit a analýza prodejní organizace
  • nastavení/vyladění systémů řízení prodeje a jejich praktická aplikace na všech úrovních
  • společné nastavení, sledování a hodnocení klíčových aktivit ve vazbě na výsledky
  • plánování výsledků, aktivit a rozvoje prodejní organizace
  • spolupráce vždy na úrovni konkrétního života lidí a firmy

Key Account Management – jak efektivně využít potenciál vybraných klíčových zákazníků

  • analýza klíčového zákazníka
  • výběr a příprava vhodného přístupu
  • plán a jeho praktická aplikace

Prodej a prodejní styly

  • vedení prodejních rozhovorů
  • využití vhodného stylu v návaznosti na situaci u zákazníka
  • organizace a systém práce obchodníka
  • akvizice nových klientů

Vedení a řízení lidí

  • výběr a přijímání nových pracovníků, nástupní plány
  • nástroje vedení a řízení lidí
  • rozvoj a motivace jednotlivců a týmu
  • vedení rozhovorů (čtvrtletních, ročních, vytýkacích apod.)
  • ukončení pracovního poměru

Vyjednávání – jak dosáhnout požadovaného výsledku k oboustranné spokojenosti

  • příprava na vyjednávání a jeho struktura
  • použití různých stylů při vedení vyjednávání
  • dosažení dohody

Koučování (a nejenom koučování)

  • v terénu nebo „on the job“
  • koučování talentů
  • týmové koučování
  • koučování vyšších manažerů

Training the trainers – jak efektivně využívat interní zdroje pro rozvoj zaměstnanců

  • identifikace rozvojových potřeb a tvorba vzdělávacího/tréninkového programu
  • prezentační dovednosti, práce s různými typy posluchačů a zvládání obtížných situací
  • nastavení systému interního vzdělávání (motivace interních trenérů, jejich ohodnocení, zařazení v rámci organizace apod.)

Etiketa v prodeji – umění chování se a vystupování v typických situacích při prodeji a ve společnosti, aneb to, co dnes lidem často chybí

 

Články profesionála

Jak získat nového zákazníka (3/3) - 27.5.2015

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi. Třetí disciplínou, z níž se skládá získání nového… celý článek

Radek Černý v Management TV: Učím to, co sám denně aplikuji v praxi - 25.5.2015

Jeho hlavním zaměřením je oblast prodeje řízení a rozvoj samotných obchodních dovednosti, vedení lidí a práce s interními trenéry (nastavení systému… celý článek

Jak získat nového zákazníka (2/3) - 20.5.2015

Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové poddisciplíny: vhodně zacílit, umět se k zákazníkovi… celý článek

Profil Radka Černého - konzultanta, poradce a trenéra v oblasti obchodních dovedností a vedení lidí - 18.5.2015

Jeho hlavním zaměřením je oblast prodeje řízení a rozvoj samotných obchodních dovednosti, vedení lidí a práce s interními trenéry (nastavení systému… celý článek

Jak získat nového zákazníka (1/3) - 13.5.2015

Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace. Současná tržní situace, kdy se zkracuje živostnost… celý článek

Kurzy profesionála

Kontaktovat profesionála

Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a jedna ? Součet zapište číslicemi.
Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami společnosti Ivitera a.s.

Síla profilu

star_full star_full star_full star_empty star_empty

Zaměření profesionála

  • Manažerské kurzy
  • Obchod a prodejní dovednosti
  • Personalistika a osobnostní rozvoj

Obory

  • Personalistika a HR
  • Prodej a obchod
  • Management
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace