Co mne přivedlo k mé práci?
K trenérské práci mne dovedl z části i předpoklad, že se vydám ve stopách svých rodičů - učitelů, ale především pak mé pracovní zkušenosti a vývoj. K práci trenéra a kouče tak považuji za zásadní jak vzdělávání se v oboru, rozšiřování profesního přehledu a kvalifikace, tak i chuť zajímat se o věci kolem a princip jejich fungování. V oblasti formálního vzdělávání vycházím ze základů studia pedagogiky, které jsem později rozšířila o studium psychologie a sociologie.
V praxi stavím na osobní zkušenosti z prodeje, vedení týmu i práci v sociální sféře a v neposlední řadě na možnosti srovnání pohledu na rozvoj a vzdělávání lidí „zevnitř i zvenku“, z pozice interního zaměstnance i externího dodavatele.
Upřednostňuji řešení konkrétních situací před efektní náplní kurzu.
Co to znamená? Tréninky a kurzy, které realizuji, nejsou nikdy stejné. Vždy chci dopředu důkladně poznat potřebu a cíl, proč má kurz proběhnout a čeho má dosáhnout. To pro mne tedy znamená nejprve se důkladně domluvit s tím, kdo trénink objednává, a následně vytvořit na tréninku především atmosféru vzájemného naslouchání a společné práce.
Hlavní témata, kterým se v tréninku soft skills věnuji:
- prodejní dovednosti – jak zaujmout a dostat se na jednání, jak budovat důvěru a vztah s klienty;
- telefonování – prodej, péče, servis, vymáhání; jak komunikovat po telefonu se zákazníky a jak telefon využít k dalšímu budování vztahu firmy s klientem;
- callcentra – školení operátorů (blíže viz Telefonování), kurzy pro manažery týmů v callcentru (manažerské dovednosti, rozvojové aktivity, řízení výkonnosti týmu i jednotlivce);
- komunikace obecněji – vztahy na pracovišti, komunikace a výměna informací s nadřízenými, podřízenými a dalšími útvary, základy typologie.
Nabídka kurzů na 1. VOX
Zaměření profesionála
- Komunikační a prezentační dovednosti
- Obchod a prodejní dovednosti
- Personalistika a osobnostní rozvoj
Obory
- Personalistika a HR
- Vzdělávání a školství