info
pprofile-image

Michal Mládek

Obchodní a marketingový ředitel společnosti Dobrý web

Michal je obchodním a marketingovým ředitelem Dobrého webu s více než desetiletou zkušeností z oblasti digitálního marketingu, kterou získával na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách. 

Je zodpovědný za plynulost obchodních procesů, udržování vysoké laťky spokojenosti našich zákazníků a v neposlední řadě za celkovou komunikaci Dobrého webu. 

Dlouhodobě zajímá o taje mezilidské komunikace a vliv emocí na rozhodovací cyklus člověka, což je téma, na které v minulosti vedl několik desítek úspěšných školení.

K jeho koníčkům patří zejména fotografování, songwriting, či vaření.

Dobrý web, s. r. o.

Články profesionála

Hlasové vyhledávání: Jak se na ně připravit a co to znamená pro digitální marketing? - 13.9.2017

Používá to vůbec někdo? Google realizoval studii na vzorku 1400 Američanů napříč všemi věkovými kategoriemi, která odhalila, že 55 % teenagerů a 41 %… celý článek

Posuňte svůj digitální marketing o krok dál - 7.6.2017

Digitální transformace se dnes nezbytně týká prakticky jakéhokoliv oboru a všem druhům podniků, od těch úplně nejmenších po obří korporace, skýtá… celý článek

Kurzy profesionála

Kontaktovat profesionála

Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a sedm ? Součet zapište číslicemi.
Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami společnosti Ivitera a.s.

Síla profilu

star_full star_full star_full star_full star_empty

Zaměření profesionála

  • Konzultant
  • Dodavatel IT systémů a technologií
  • Dodavatel vzdělávání
  • Dodavatel v oblasti PR

Obory

  • IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení
  • Marketing
  • Média, reklama a PR
  • Prodej a obchod
  • Management
  • Vzdělávání a školství
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace